Kalendarz Imprez

Informacje

Pytania i odpowiedzi


a. Czy karta kibica jest wymagana ?

Klub z dniem 1.07.2017 zaprzestaje wydawania Kart Kibica (więcej w Regulaminie Sprzedaży Biletów i Karnetów) i nie jest ona wymagana, wytarczy dowód osobisty.


b. Kogo obowiązuje bilet ulgowy, a kogo normalny ?

Bilet ulgowy obowiązuje kobiety, dzieci, studentów, którzy nie ukończyli 26 lat i osoby powyżej 55. roku życia. Bilety normalne przysługują mężczyznom przed 55. rokiem życia; dokument potwierdzający wiek i tożsamość będzie weryfikowany na bramkach przy wejściu.


c. Gdzie i jak można zakupić bilet/karnet na mecz ?

Bilety można zakupić w Oficjalnym Klubowym Sklepie w Gemini Park, w salonach Kolporter, na stacjach Mixpol lub w kasach stadionowych przy ul.Żywieckiej (harmonogram kas dostępny będzie na stronie internetowej).


d. Co jest wymagane do zakupu biletu/karnetu 

Do zakupu biletu wymagany jest dowód osobisty, a w przypadku obcokrajowca paszport.


e. Dzieci w jakim wieku mogą usiaść na sektorze rodzinnym ?

Na sektor rodzinny może usiąść dziecko, które nie ukończyło 18.roku życia z jednym opiekunem lub 2 opiekunów z minimum 1 dzieckiem, a maksimum z 3 dzieci.


f. Co to jest profil kibica ?

Profil kibica to imię, nazwisko, numer pesel i miasto zamieszkania.


g. Przy internetowej rejestracji podałem zły email/pesel i nie mogę zarejestrować profilu ani otworzyć linka aktywacyjnego.

W takiej sytuacji należy zadzwonić na nr +48 604 279 779 lub udać się do kas potwierdzić swoją tożsamość i podać prawidłowy email/pesel.


h. Czy założenie profilu jest płatne ?

Założenie profilu jest bezpłatne.


i. Czy mogę kupić bilet innym osobom ?

Tak, ale jeśli jest to osoba, która pierwszy raz pojawi się na meczu i nie ma jej w bazie, musi najpierw zarejestrować swój profil przez www lub w kasie biletowej. Natomiast osoby, które były na meczu i są w bazie kibiców muszą podać imię,nazwisko i pesel.


j. Kiedy i gdzie mogę dokonać zwrotu biletu ?

Bilet należy zwracać najpóźniej dzień przed meczem w punkcie, w którym się go zakupiło i wypełnić formularz zwrotu. W kasach można zwrócić bilet tylko ten kupiony przez internet lub kupiony w kasie, natomiast bilety zakupione w zewnętrzych punktach w salonach Kolporter lub na stacji Mixpol zwrócić można tylko w tym punkcie zewnętrzym, gdzie został kupiony bilet.


k. Czy osoba trzecia może zwrócić mój bilet ?

Nie, zwrotu może dokonać tylko osoba której dane widnieją na bilecie.

Proszę czekać - trwa ładowanie treści